Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Almari pakaian

Perhatian semua pengumpul kasut sniker, penggemar denim, penyimpan kemeja-T dan pengumpul topi. Walau apa pun yang anda suka kumpul, rangkaian almari kami ada ruang untuk semuanya dengan gaya yang pastinya memenuhi cita rasa dan belanjawan anda. 

Lihat Rangka katil, Almari berlaci dan Ambal kami untuk melengkapi Bilik tidur anda.

Sistem almari pakaian yang sesuai dengan anda

Sistem almari pakaian PAX kami membolehkan anda menyusun di dalam almari pakaian anda untuk memadankan barangan anda, bukan sebaliknya. Banyak untuk digantung? Pilih lebih banyak selusur gantung. Jika anda sukakan para-para, tambahkannya. Kemungkinannya tanpa had. Satu-satunya perkara yang pasti ialah rasa tenang – dengan pintunya terbuka dan tertutup.

Lihat sistem PAX
Almari pakaian PAX/MEHAMN dengan pintu terbuka sedikit yang menampakkan dua lapisan selusur gantung dengan baju panas dan jaket padanya.
Almari pakaian PAX/MEHAMN dengan pintu terbuka sedikit yang menampakkan empat para-para, diletakkan kasut getah dan baju panas dilipat dan ditindan.
Lihat sistem PAX

Penyusun pakaian untuk bahagian dalam almari pakaian anda

Daripada kotak untuk stoking sehingga kepada bekas storan untuk pakaian musim panas anda, anda boleh menemui banyak cara untuk bantu memastikan segala-galanya yang anda pakai tersusun dan mudah dicari.

Lihat semua penyusun atur pakaian
Lihat semua penyusun atur pakaian

Reka bentuk klasik untuk kehidupan moden yang lebih mudah

Dengan almari pakaian IDANĂ„S, anda akan menikmati gaya abadi serta praktikal, ciri-ciri terkini yang membantu anda menyusun barangan anda mengikut cara yang anda inginkan. Dan ada lebih banyak perabot sepadan dalam siri bilik tidur IDANĂ„S, termasuk katil dan almari berlaci.

Lihat siri bilik tidur IDANĂ„S
Almari pakaian IDANĂ„S berwarna putih dengan pintu lipat terbuka dan jaket digantung pada tombol pada dinding berdekatan katil.
Almari 4 laci IDANĂ„S berwarna putih dengan pembersih udara FĂ–RNUFTIG berwarna putih di atasnya diletakkan pada dinding.
Lihat siri bilik tidur IDANĂ„S

Almari pakaian dan banyak lagi untuk dipadankan

Dengan almari pakaian, saidbod, kabinet TV dan banyak lagi, siri VIHALS menjadikan storan rumah anda lebih mudah. Perabot yang sepadan mudah digabungkan dan digunakan dalam cara baharu mengikut perubahan dalam hidup anda. Reka bentuknya yang ringkas dan bergaya memuaskan hati anda untuk masa yang lama.

Lihat siri VIHALS
Almari pakaian VIHALS berwarna putih, dengan salah satu pintunya terbuka dan terdapat pakaian, kotak dan beg di dalamnya, terletak di ceruk di dalam bilik tidur.
Kabinet TV VIHALS berwarna putih terletak bersandar pada dinding bilik tidur di bawah TV lekap dinding dan di sebelah saidbod VIHALS berwarna putih.
Lihat siri VIHALS

Almari pakaian dan banyak lagi untuk penampilan terselaras

Anda boleh memilih perabot storan daripada suatu sistem supaya semuanya sepadan.

Sistem PLATSA – Storan fleksibel dan bermodul yang memanfaatkan sebarang ruang
Sistem PAX – Storan peribadi yang anda boleh pilih secara tepat apa yang anda inginkan
Sistem BOAXEL – Storan terbuka yang mudah disesuaikan mengikut keperluan anda

Menyusun atur bilik tidur anda bukan bermaksud membuang segala perabot yang sedia ada untuk memuatkan perabot baru yang lebih besar. Padankan apa yang anda ada dengan perabot IKEA yang versatil sekarang. Buat pertimbangan pada setiap sudut dan ruang di bilik anda untuk mendapatkan bilik tidur yang teratur dan berfungsi.

Jika satu almari besar tidak dapat dimuatkan di bilik anda, dapatkan sahaja almari sudut L untuk mendapatkan yang terbaik daripada ruang simpanan anda. Sediakan juga satu ruang solek di situ dengan almari sudut atau almari bercermin agar anda mendapat privasi yang baik untuk bersiap pada setiap hari.  

Mahu bersantai sambil melayari almari anda untuk memilih pakaian untuk hari ini? Sediakan bilik almari pakaian peribadi yang anda impikan agar bersiap-siap menjadi satu rutin yang lebih menyeronokkan. Pilih daripada rangkaian almari IKEA yang meluas, seperti set almari pakaian ataupun almari ruang depan. Kebanyakannya juga datang dengan lengkapan dalaman seperti rak atau para pakaian. 

Dengan almari terbuka, pakaian dan aksesori anda dapat dipamerkan dengan jelas. Rancang sahaja gaya anda sambil berbaring untuk menjimatkan lebih masa pada esok hari. Anda juga boleh jimat kos dengan almari yang tidak berpintu, kerana anda tidak perlu membayar untuk banyak bahagian perabot. Oleh itu, almari terbuka ini juga akan menjimatkan ruang di dalam bilik anda. 

Dapatkan juga cermin tinggi agar anda dapat bergaya dengan mudah sekali. Di IKEA, kami mempunyai pelbagai rangkaian almari bercermin khas untuk anda. Anda boleh pilih almari dengan pintu berengsel, atau dapatkan sahaja almari dengan pintu gelangsar bercermin yang dapat menjimatkan ruang di bilik tidur anda. 

Anda masih menggemarkan gaya bilik tidur klasik dengan almari pintu berengsel yang mempunyai tombol dan pemegang? Pintu berengsel amat berguna kerana kedua-dua pintu dapat dibuka pada masa yang sama. Ini membolehkan anda menyimpan dan mengambil barangan bersaiz besar dengan lebih mudah berbanding dengan menggunakan almari dengan pintu gelangsar. 

Walau bagaimanapun, anda sahaja yang tahu apa yang terbaik untuk anda. Jadi, rancang almari pakaian anda sendiri mengikut kesesuaian dan keperluan di ruangan anda. Untuk bilik dengan ruangan yang terhad, sistem almari terbuka yang lengkap dengan para-para tinggi adalah ideal untuk meningkatkan penggunaan ruang tanpa penggunaan pintu. Ruang storan terbuka juga dapat mempamerkan barangan anda dengan mudah supaya anda tidak perlu lagi tercari-cari apa yang anda perlukan.

Untuk bilik yang besar, pilihlah almari sistem tertutup dengan dalaman yang lebih luas untuk memuatkan semua koleksi pakaian anda. Almari dengan pintu dapat melindungi semua pakaian dan aksesori anda daripada habuk, jadi anda tidak perlu lagi bersusah payah untuk membuat pembersihan. Cipta almari pakaian yang khas untuk diri anda sekarang dengan perancang sistem storan maya IKEA.Â