Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Kerusi & bangku

Mari masuk dan silakan duduk! Kami mahu memudahkannya untuk menemui kerusi yang diperlukan oleh rumah anda. Jadi, kami telah mengumpulkannya di sini, sama ada anda mencari kerusi aksen yang menyerlah, kerusi meja makan yang selesa, kerusi lipat penjimatan ruang, kerusi pejabat ergonomik atau sesuatu yang lain. Tempat duduk kami ada ruang untuk semua orang.

Pilih kombinasi kerusi peribadi anda

Sekarang anda boleh gabung padan rangkaian rangka bawah dan cangkerang tempat duduk untuk disesuaikan dengan bahan, warna dan ekspresi kerusi anda. Seperti di sini: kaki yang sama, tetapi dua rupa yang sangat berbeza. Apakah kombinasi yang sesuai untuk rumah anda?

Lihat semua cangkerang tempat duduk & rangka bawah kerusi meja makan
Dua kerusi yang dibentuk daripada rangka bawah SEFAST berwarna hitam dan cangkerang tempat duduk KARLPETTER berwarna kelabu sederhana di sebelah meja kecil di ruang berjubin berwarna merah jambu.
Ruang cerah yang mempunyai kerusi yang dibentuk daripada rangka bawah SEFAST berwarna hitam dan cangkerang tempat duduk LIDÅS berwarna putih di sebelah meja bulat di atas ambal TIPHEDE.
Lihat semua cangkerang tempat duduk & rangka bawah kerusi meja makan

Gaya dan fungsi keseluruhannya

Reka bentuk yang langsing memberikan siluet berangin kepada rangka bawah dan menjadikan kerusi itu mudah ditindan. Anda hanya perlu memutuskan warnanya.