Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Meja makan

Meja makan merupakan tempat yang disukai ramai walaupun tiada makanan dihidangkan. Bermain permainan, membantu melakukan kerja rumah atau hanya duduk-duduk selepas menjamu selera, ia merupakan tempat anda berkongsi detik-detik manis dengan keluarga dan kawan-kawan. Kami membuat meja kami teguh dan tahan lama dengan pelbagai gaya untuk membantu anda memenuhi cita rasa anda. Kebanyakannya boleh dipanjangkan, jadi anda sentiasa ada ruang untuk semua orang.

Lengkapi persediaan ruang makan anda dengan pelbagai jenis Set ruang makan, Bangku & bangku panjang dan Kelengkapan hidangan kami.

Meja makan untuk melengkapkan ruang

Ruang makan yang menarik dapat menentukan suasana untuk ruang yang lebih besar. Biarkan meja dalam gaya yang anda sukai – tradisional, moden atau sesuatu antaranya – menjadi tumpuan semula jadi, menentukan suasana untuk seluruh ruang itu. (Jika anda menggabungkannya dengan set kerusi yang terselaras, ia menyerlahkan lagi penampilannya.)

Lihat semua meja makan 4 tempat duduk
Meja NORDVIKEN berwarna putih dengan tiga kerusi di sekelilingnya dan lampu pendan berwarna hitam tergantung di atasnya terletak di penjuru dapur dekat dengan pintu.
Ruang makan yang terang yang mempunyai meja LISABO berwarna hitam, empat kerusi LISABO berwarna hitam dan lampu pendan rusiga TORARED tergantung di atasnya.
Lihat semua meja makan 4 tempat duduk

Set meja makan – meja terselaras dari semua segi

Memilih meja dan kerusi daripada siri yang sama memastikan bahawa set meja makan anda sepadan dari segi penampilan, fungsi dan gaya.

Siri RÖNNINGE – Wujudkan suasana yang nyaman dan selesa dengan kayu yang lembut dan ringan
Siri NORDVIKEN – Perabot gaya klasik yang sangat sesuai di ruang kecil
Siri LISABO – Teguh dan mudah dipasang dengan penampilan yang ringkas dan buatan tangan yang mahir