Langkau ke kandungan utama

Hadiah yang unik dan berpatutan harga yang pasti membuatkan mereka tersenyum

Sedang mencari hadiah unik yang akan membuatkan orang-orang yang rapat dengan anda berasa gembira? Semuanya ada di sini. Terokai dunia hadiah yang berpatutan harga untuk semua majlis. Kami berjanji bahawa ada sesuatu untuk semua orang dalam rangkaian produk IKEA. Tidak kira siapa dalam ingatan anda, tunjukkan kepada mereka betapa pentingnya mereka bagi anda dengan idea hadiah ini.

Hiasan dinding yang dibuat daripada bunga tiruan SMYCKA berwarna merah jambu tergantung di atas sofa baldu berwarna merah dengan kusyen berwarna kuning.

Temui hadiah yang sempurna untuk semua orang dalam hidup anda

Orang yang unik patut mendapat hadiah yang unik. Kita semua berbeza dan itu perkara yang biasa. Sesetengah orang suka menerima hadiah yang mengejutkan – sementara yang lain lebih suka memilih hadiah mereka sendiri. Walau apa pun majlisnya dan sesiapa saja yang akan anda hadiahi, rangkaian produk IKEA ialah tempat yang hebat untuk bermula.

Pilih IKEA Gift Card yang sesuai untuk semua majlis

IKEA Gift Card ialah hadiah yang sempurna untuk orang yang cerewet. Malah anda tidak perlu membalutnya. Mudah dibawa ke parti, dan sesiapa saja yang anda hadiahkannya akan berpeluang mendapatkan sesuatu yang betul-betul mereka ingini. Dapatkan kepunyaan anda di sini.

Selitkan imej tempatan anda di sini.

Khusus pasaran

Tidak dapat memutuskan hadiah yang sempurna untuk orang yang cerewet? IKEA Gift Card memberikan peluang untuk memilih pelbagai jenis produk dan aksesori yang berguna, bergaya, menarik perhatian dan menyeronokkan. Bukan anda memutuskan keinginan mereka. Mereka sendiri membuat keputusan.

Pemasangan

Perkhidmatan profesional – di rumah atau di pejabat

Ketahui lebih lanjut

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Polisi pulangan 365 hari

Tak mengapa jika anda berubah fikiran

Ketahui lebih lanjut

Plan pembayaran ansuran

Bahagikan kos kepada 6, 12 atau 24 bulan

Ketahui lebih lanjut