Langkau ke kandungan utama

Dobi & Pencucian

Ruang cucian di dalam bilik mandi yang kompak agar sesuai dengan ruang dan kehidupan harian anda

Penyelesaian cucian yang sempurna untuk bilik mandi yang tidak ada banyak ruang. Nikmati ruang cucian yang berfungsi sepenuhnya di dalam bilik mandi anda tanpa ia mengganggu keperluan bilik mandi harian anda.

Persediaan ruang cucian yang mempunyai kombinasi storan ENHET dengan mesin basuh UDDARP dan mesin pengering UDDARP serta pakaian tergantung.
Palang penyidai pakaian MULIG berwarna putih dengan penyepit pakaian gantung SLIBB yang mempunyai pelbagai item tergantung padanya.
Dua beg kain kotor beroda ENHET berwarna putih dengan item-item tergantung pada rak pengering pada dinding dan storan terbuka berwarna putih.
Rak dengan 6 tombol HĂ–VOLM yang mempunyai sarung papan seterika LAGT berwarna kelabu dan item-item cucian tergantung padanya dan bakul kain kotor TOLKNING.
Beg cucian SLIBB berwarna putih dengan tuala tangan VINARN berwarna kelabu/kuning air muda dan item-item tergantung pada rel NEREBY kayu birch.

Buka, tutup

Rak pengeringan boleh lipat ialah pilihan ideal untuk ruang yang kecil – mudah dikeluarkan apabila selesai mencuci, dan sama mudah untuk disimpan semula untuk mengosongkan lantai apabila semuanya kering dan terlipat. Jangan lupa untuk membuka tingkap untuk lebih banyak peredaran udara. Ini membantu pakaian kering lebih cepat.

Lihat semua rak pengering
Lihat semua rak pengering

Storan balkoni yang memberi anda ruang utiliti tambahan

Tidak ada ruang untuk storan hari basuh pakaian di dalam rumah? Penyelesaian storan ini bermakna anda boleh mengubah balkoni anda menjadi tempat storan untuk cucian anda dan banyak lagi.

Lihat sistem JOSTEIN
Rak JOSTEIN berwarna putih untuk ruang dalam/luar yang mempunyai kotak berpenutup berwarna putih dan pelbagai kain cucian yang digantung supaya kering.
Rak JOSTEIN berwarna putih untuk ruang dalam/luar yang mempunyai kotak berpenutup berwarna putih, tuala yang telah dilipat dan tumbuhan berpasu.
Lihat sistem JOSTEIN

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Pemasangan

Perkhidmatan lengkap untuk dapur atau bilik mandi

Ketahui lebih lanjut

Polisi pemulangan

Jika anda tidak berpuas hati sepenuhnya

Ketahui lebih lanjut

Pilihan pembayaran

Cara membayar, di gedung dan dalam talian

Ketahui lebih lanjut