Langkau ke kandungan utama

Taman & balkoni

Buat tempat taman rahsia anda

Terokai perabot luar dan set bistro yang serasi dengan latar belakang. Atau letakkan kerusi taman di antara malar hijau anda dan nikmati persinggahan peribadi yang asyik dengan alam semula jadi.

Lihat semua perabot luar
Taman yang terdapat kusyen dengan sarung kusyen HILDAMARIA alam semula jadi berwarna hijau/berjalur di tempat duduk sofa luar 2 tempat duduk LĂ„CKĂ– berwarna kelabu.
Seseorang sedang menuang secawan teh yang diletakkan di atas meja dulang KUNGSHATT di sebelah kerusi luar SEGERĂ–N berwarna hijau tua dengan tempat letak tangan.
Lihat semua perabot luar

Jom keluar untuk makan malam

Apabila cuaca baik dan kehangatan musim panas boleh dirasai – tiada tempat yang lebih baik untuk makan malam selain daripada di luar. Dapatkan perabot luar untuk padankan dengan saat-saat itu di sini.

Siri NÄMMARÖ – Keanggunan akasia berbilah, mudah digabungkan untuk dipadankan secara sempurna dengan ruang luar anda
Siri SEGERÖN – Modul tali dan logam nipis yang membolehkan anda mencipta keseluruhan yang bergaya untuk setiap pertemuan di luar
Siri GRILLSKÄR – Modul untuk membentuk ceruk memasak yang sesuai, daripada unit individu sehingga kepada dapur luar berskala penuh

Meja dan kerusi yang sesuai untuk ruang luar anda

Daripada balkoni kecil sehingga kepada patio besar, dapatkan set makan malam yang sesuai (dan banyak lagi) untuk menyediakan tempat yang sesuai untuk anda di bawah cahaya matahari.

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Pemasangan

Perkhidmatan lengkap untuk dapur atau bilik mandi

Ketahui lebih lanjut

Polisi pemulangan

Jika anda tidak berpuas hati sepenuhnya

Ketahui lebih lanjut

Pilihan pembayaran

Cara membayar, di gedung dan dalam talian

Ketahui lebih lanjut