Langkau ke kandungan utama

Dapur

Temui dapur kami

Kami ada dapur untuk setiap gaya, ruang dan bajet. Kenali rangkaian dapur kami yang menjadi kesukaan ramai, sekarang.

METOD, dapur dicipta khas untuk anda

METOD, dapur dicipta khas untuk anda

Oleh kerana modularitinya, sistem dapur METOD dapat memberikan anda kemungkinan konfigurasi yang tidak terkira banyaknya, baik di dalam mahupun di luar, sesuai dengan keperluan dapur anda. Direka untuk tahan lama, ianya juga mempunyai jaminan selama 25 tahun.

Lihat METOD

Pautan pantas


Dapatkan inspirasi dengan idea dapur kami


Kecil tapi hebat

Troli dapur menyediakan storan tambahan, utiliti dan ruang kerja mudah alih. Pilih antara seleksi kami dari pelbagai bahan seperti keluli, kayu atau blok pemotong daging untuk dipadankan dengan sempurna dengan dapur anda.

Lihat lebih banyak troli & pulau dapur
NISSAFORS trolley
BEKVAM trolley
Lihat lebih banyak troli & pulau dapur

Susun dapur anda dengan storan dinding

Sistem storan dinding adalah penyelesaian hebat bagi dapur yang kecil dan ruangan yang sedikit ganjil, kerana anda boleh memilih saiz dan konfigurasi yang paling sesuai untuk anda. Anda boleh campur dan padankan penyusun atur dinding kami dan lakukan segala-galanya daripada menambah rel dengan beberapa cangkuk di atas sinki dapur sehingga ke pemasangan seluruh dinding anda dengan rak dari lantai ke siling.

Lihat selanjutnya

Dapur idaman anda suda sedia? Sekarang mari kita masak!

Cari semua yang anda perlukan bagi mencipta hidangan terbaik untuk anda dan orang tersayang anda.

Lihat selanjutnya
Lihat selanjutnya

Biar kami bantu anda

IKEA Malaysia kitchen services

Perkhidmatan dapur

Di IKEA Malaysia, kami boleh membantu anda mendapatkan dapur idaman anda dengan perkhidmatan komprehensif dapur kami seperti mereka bentuk dapur, merancang dapur, mengukur dapur dan pemasangan dapur; dan bahagian yang terbaik ialah, banyak daripada mereka adalah percuma!

Ketahui selanjutnya

Soalan Lazim untuk Dapur

Find all the answers to your questions regarding IKEA kitchens and services here.

Ketahui selanjutnya


Bahan yang lebih baik

Kurangkan masa untuk mencari sesuatu dan lebih banyak perkara yang menyeronokkan. Dulang perkakas ini memegang senduk, pemukul dan perkakas lain di tempatnya, manakala buluh memberi rasa hangat dan semula jadi di dapur anda. Dan dengan menggunakan bahan boleh diperbaharui seperti buluh dalam produk ini, kami mengelak daripada menggunakan bahan fosil atau material terhad.

Lihat lebih banyak produk yang diperbuat daripada bahan lestari

Pilih reka bentuk dan gaya perabot dapur pilihan anda dengan menyemak imbas galeri kami. Dapatkan banyak idea daripada IKEA sekarang.