Langkau ke kandungan utama

Bilik kanak-kanak

Penyelesaian storan pintar untuk semua barang anak anda

Adakah anda perlu menguruskan mainan yang bertimbun selepas musim cuti? Atau adakah barang-barang perlu diatur semula secara umum sambil anak anda meningkat dewasa? Kami ada banyak idea storan yang berbeza untuk disesuaikan dengan kanak-kanak semua peringkat umur yang membantu memastikan semua barang mereka yang penting dapat disimpan dengan baik – yang menghapuskan keadaan berselerak.

Lihat semua storan & pengaturan kanak-kanak
Seorang budak sedang berjalan meninggalkan unit storan tarik keluar SMĂ…STAD berwarna putih yang terbuka dengan pakaian tergantung di dalamnya dan pelbagai mainan terletak di atasnya.
Meja sisi katil/unit para SMUSSLA berwarna putih yang penuh dengan bahan seni dan dengan fon kepala tergantung pada sisinya terletak di sebelah kekuda.
Seorang budak sedang meletakkan ikan yu mainan lembut di tingkat atas storan berpetak TIGERFINK yang terletak di atas ambal berwarna kuning.
Kotak storan TROFAST berwarna firus yang berisi mainan lembut terletak di atas lantai di sebelah unit yang penuh dengan kombinasi bekas storan TROFAST.
Rangka TROFAST yang penuh dengan kotak storan jaring berwarna merah, hijau dan biru muda, dengan kusyen dan fon kepala di atasnya.
Lihat semua storan & pengaturan kanak-kanak

Tekstil kanak-kanak dengan sentuhan lembut tambahan

Koleksi tekstil kanak-kanak IKEA ini pasti menimbulkan senyuman. Kesemuanya dibuat daripada kapas organik yang dihasilkan daripada sumber yang lebih lestari, yang menjadikannya bukan sahaja sangat lembut, tetapi juga membantu memastikan anak kecil anda berasa nyaman, sama ada mereka tidur atau menikmati masa yang selesa.

Lihat semua tekstil kanak-kanak
Tuala bayi dengan penutup kepala DRĂ–MSLOTT berwarna putih tergantung di antara kemeja-T pada penyangkut dengan mainan lembut pada rak dengan tombol kayu.
Katil bayi GULLIVER dengan satu sisi ditanggalkan dan di atasnya terdapat set linen katil DRĂ–MSLOTT berwarna merah jambu, bantal dengan motif anjing dan mainan lembut.
Lihat semua tekstil kanak-kanak

Destinasi sehenti untuk semua keperluan bayi anda

Lihat rangkaian produk bayi kami seperti katil bayi, meja ganti, mainan dan banyak lagi di sini. Semua produk kanak-kanak kami, termasuk produk bayi, telah melalui ujian keselamatan yang ketat untuk sampai ke sini supaya anda boleh membeli-belah dengan tenang.

Lihat produk bayi
Lihat produk bayi
LILLABO set kereta api mainan

Terokai koleksi mainan IKEA!

Tidak ada yang rumit tentang bermain. Satu-satunya tenaga yang diperlukan adalah anak anda (dan mereka mempunyai banyak tenaga!). Kami mempunyai pelbagai jenis mainan untuk membantu mengembangkan kemahiran motor halus, kemahiran sosial dan banyak lagi.

Lihat semua mainan kanak-kanak

Sistem dan siri perabot bilik kanak-kanak terpilih

Daripada bayi kepada remaja, anda boleh menemui pelbagai jenis perabot bilik tidur kanak-kanak yang terselaras dan banyak lagi.

Sistem SMÅSTAD – Storan dan banyak lagi untuk anak-anak anda yang sedang membesar
Siri BUSUNGE – Berwarna putih atau merah jambu dengan tepi bulat dan permukaan yang tahan lama
Siri SUNDVIK – Perabot dengan gaya yang abadi dan pilihan warna

Siri dan koleksi bilik kanak-kanak terpilih

Daripada perabot kanak-kanak kayu pain padu kepada storan mainan yang mudah digunakan oleh kanak-kanak hinggalah kereta api kayu.

Siri FLISAT – Perabot kayu yang akan membawa sentuhan hangat dan semula jadi ke rumah anda
Siri storan mainan TROFAST – Storan yang mudah digunakan dengan kotak dan banyak lagi yang sesuai dengan bingkai yang kukuh
Siri LILLABO – Mainan set kereta api yang mengembangkan imaginasi, kemahiran motor halus dan pemikiran logik

Pemasangan

Perkhidmatan profesional – di rumah atau di tempat kerja

Ketahui lebih lanjut

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Kelengkapan rumah

Bantuan tentang hiasan dalaman

Pilihan pembayaran

Cara membayar, di gedung dan dalam talian

Ketahui lebih lanjut