Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Elektronik rumah

Perlu menghirup udara segar?

Pembersih udara kami membuang debunga dan zarah berbahaya supaya anda dapat menghirup udara yang lebih bersih di dalam rumah anda. Ia mempunyai bentuk dan saiz yang berbeza serta mudah dialihkan dari bilik ke bilik.

Lihat semua pembersih udara & aksesori
Pembersih udara STARKVIND berwarna putih diletakkan di hujung katil KLEPPSTAD berwarna putih di hadapan langsir ANNAKAJSA yang menggelapkan ruang.
Penderia kualiti udara VINDRIKTNING pada permukaan berwarna kelabu di hadapan tumbuhan dan di sebelah pengecas wayarles NORDMÄRKE buatan buluh.
Sebelah tangan seseorang sedang meletakkan sepasang kasut pada para-para storan kasut yang berdekatan dengan pembersih udara FÖRNUFTIG berwarna putih yang terlekap pada dinding.
Meja dengan pembersih udara STARKVIND, dengan koleh, pinggan dan pengabus tumbuhan SESAMFRÖN di atasnya, terletak di penjuru ruang.
Pembersih udara UPPÅTVIND dan tumbuhan di atas almari 3 laci RAST buatan kayu pain yang terletak di hadapan tingkap.
Lihat semua pembersih udara & aksesori

Bunyi yang hebat di setiap penjuru rumah anda

Biarkan audio berkualiti tinggi serasi dengan ruang dalaman anda dan nikmati muzik, radio dan audio siar tanpa sistem bunyi yang memerlukan ruang. Dengan pembesar suara rak buku WiFi, lampu dengan bunyi bersepadu dan banyak lagi – siri SYMFONISK ada segala-galanya yang anda perlukan. Dan anda boleh mengawal segala-galanya dari jauh dengan keselesaan sofa anda.

Lihat siri SYMFONISK
Pembesar suara rak buku WiFi SYMFONISK diletakkan di atas unit para-para BESTÅ dengan pintu, serta dengan pelbagai barang hiasan.
Dasar lampu pembesar suara SYMFONISK berwarna hitam dengan terendak buluh diletakkan di ambang tingkap berwarna hitam yang luas di bilik berwarna putih terang.
Lihat siri SYMFONISK

Klik dan ambil

Pesanan yang anda ambil sendiri

Ketahui lebih lanjut

Penghantaran dan pembuangan

Masuk yang baharu, keluar yang lama

Ketahui lebih lanjut

Pemasangan

Perkhidmatan lengkap untuk dapur atau bilik mandi