Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Produk luar rumah

Perabot luar untuk ruang kecil

Perabot taman seperti siri NÄMMARÖ dan SEGERÖN menawarkan pelbagai tempat duduk dan sofa bermodul, jadi ada sesuatu untuk semua ruang luar – kecil mahupun besar.

Lihat semua perabot luar
Tempat luar di bawah cahaya matahari dengan alas INGABRITTA dan tekstil lain pada bangku NÄMMARÖ berwarna coklat cerah di dinding bata berwarna merah.
Alas berwarna cerah di atas kerusi SEGERÖN di sebelah meja kopi LÅGASKÄR pada patio kelikir bertaburan dengan tumbuhan bunga dan berdaun.
Lihat semua perabot luar

Jom keluar untuk makan malam

Apabila cuaca baik dan kehangatan musim panas boleh dirasai – tiada tempat yang lebih baik untuk makan malam selain daripada di luar. Dapatkan perabot luar untuk padankan dengan saat-saat itu di sini.

Siri NÄMMARÖ – Keanggunan akasia berbilah, mudah digabungkan untuk dipadankan secara sempurna dengan ruang luar anda
Siri SEGERÖN – Modul tali dan logam nipis yang membolehkan anda mencipta keseluruhan yang bergaya untuk setiap pertemuan di luar
Siri GRILLSKÄR – Modul untuk membentuk ceruk memasak yang sesuai, daripada unit individu sehingga kepada dapur luar berskala penuh

Sembunyikan dinding yang buruk (atau daripada dapat dilihat oleh jiran anda)

Tabir privasi luar membantu anda menutup dinding atau kabel yang hodoh dan menghasilkan ruang peribadi. Jadi anda boleh benar-benar bersantai atau berhibur.

Lihat semua perisai angin & matahari
Kerusi SEGERÖN dan meja kopi LÅGASKÄR berwarna kuning air di hadapan tabir privasi LUNGÖN dengan bunga dan tumbuhan di sebelahnya.
Laman dengan tabir privasi NÄMMARÖ membuat bayang-bayang bangku NÄMMARÖ berwarna coklat cerah dengan sarung kusyen GULLBERGSÖ padanya.
Lihat semua perisai angin & matahari

Petua dan idea mudah untuk ruang luar anda

Pemasangan

Perkhidmatan profesional – di rumah atau di pejabat

Ketahui lebih lanjut

Klik dan ambil

Pesanan yang anda ambil sendiri

Ketahui lebih lanjut

Pilihan pembayaran

Cara membayar, di gedung dan dalam talian

Ketahui lebih lanjut