Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Pencahayaan

Sedikit pencahayaan sangat banyak membantu

Pencahayaan di rumah anda melibatkan bagaimana perasaan anda. Ia bukan sekadar kemudahan praktikal. Jadi, lebih banyak kawalan yang anda miliki ke atas pencahayaan anda, lebih baik. Dengan beberapa sumber cahaya yang berbeza, anda dapat mengubah suasananya dengan mudah agar sesuai dengan apa-apa sahaja yang anda lakukan di mana-mana ruang tinggal. Daripada mencipta suasana yang romantik kepada memotong lobak merah, dan segala-gala di antaranya.

Bilik tidur yang lebih menenangkan dengan pencahayaan pintar

Ingin menyalakan dan memadamkan lampu anda tanpa meninggalkan katil? Atau memalapkan cahaya untuk mewujudkan suasana yang lebih nyaman dan selesa? Mudah sekali dengan pemalap TRÅDFRI dan mentol yang sesuai daripada rangkaian pencahayaan pintar kami.

Lihat semua pencahayaan pintar
Seorang wanita sedang berbaring di atas katil dan menjangkaukan tangannya untuk menekan pemalap tanpa wayar TRÅDFRI yang terletak di atas beberapa buku di atas meja sisi katil.
Lampu meja FADO yang dinyalakan terletak di ambang tingkap dekat dengan pemalap tanpa wayar TRÅDFRI dan gelas wiski FRASERA di atas beberapa buku.
Lihat semua pencahayaan pintar

Ingin mencari barang-barang anda dengan lebih mudah?

Pencahayaan bersepadu untuk almari pakaian, kabinet atau para anda bermakna kurang masa dihabiskan untuk mencari barang-barang, dan sesetengah jenis juga membantu anda mewujudkan suasana yang lebih nyaman dan selesa di ruang itu. Rangkaian produk IKEA mempunyai pilihan untuk banyak kawasan di rumah anda, termasuk dapur dan bilik mandi anda.

Lihat semua pencahayaan bersepadu
Lihat semua pencahayaan bersepadu
Idea, petua dan inspirasi - semuanya dalam satu tempat

Idea, petua dan inspirasi - semuanya dalam satu tempat

Terokai idea untuk memulakan projek anda yang seterusnya, cari penyelesaian untuk cabaran perabot rumah dan lihat kandungan inspirasi dari rangkaian kami.

Klik untuk inspirasi

Lestarikan kehidupan seharian anda

Di IKEA, kami mengambil berat tentang bumi kita dan juga manusia. Berikut ialah beberapa produk yang diperbuat daripada bahan lestari atau yang boleh membantu anda menjadikan kehidupan seharian anda lebih lestari.

Pemasangan

Perkhidmatan profesional – di rumah atau di pejabat

Ketahui lebih lanjut

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Polisi pulangan 365 hari

Tak mengapa jika anda berubah fikiran

Ketahui lebih lanjut

Plan pembayaran ansuran

Bahagikan kos kepada 6, 12 atau 24 bulan

Ketahui lebih lanjut