Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Kabinet & peralatan dapur

Temui dapur impian anda

Sama ada anda sedang mencari sistem dapur lengkap yang boleh anda peribadikan dengan cara yang anda mahukan, atau dapur yang lebih ringkas namun berfungsi sepenuhnya yang boleh anda pasang dalam masa sehari, kami mempunyai penyelesaian yang sesuai dengan keperluan anda, pilihan gaya dan saiz dompet.

Lihat dapur
Lihat dapur

Pastikan segala-galanya mudah dicapai dengan KUNGSFORS

Ianya sangat praktikal apabila perkakas dapur yang kita perlukan mudah dilihat dan dicapai ketika memasak. Diinspirasikan oleh profesional, kami mereka rak dan aksesori dinding dapur KUNGSFORS. Walaupun kami bukan tukang masak profesional, kami masih boleh mendapat manfaat daripada aliran kerja yang baik.

Lihat KUNGSFORS
Lihat KUNGSFORS

Aturkan peti sejuk anda

Peti sejuk yang penuh boleh memberikan pemandangan berinspirasi, tetapi mencari perkara yang anda mahu kadangkala menjadi satu cabaran. Penyelesaiannya: Gunakan bekas makanan yang lut sinar dan boleh disusun untuk mengoptimumkan ruang dalam peti sejuk anda sepenuhnya dan pada masa yang sama ia membantu anda melihat segala-galanya dengan sekali pandang.

Lihat semua bekas makanan
Lihat semua bekas makanan

Siri UPPDATERA - untuk laci dapur yang teratur

Dengan penyusun dalaman UPPDATERA yang fleksibel, anda boleh menyesuaikan bahagian dalam laci dan kabinet dapur anda untuk memenuhi semua keperluan anda - walaupun anda tidak mempunyai dapur IKEA!

Lihat siri UPPDATERA
Lihat siri UPPDATERA

Storan untuk mengoptimumkan ruang

Sama ada di dapur, ruang makan atau ruang tamu, troli beroda NISSAFORS akan memberi jalan dan melayani anda dengan apa sahaja yang anda mahukan, di mana sahaja anda mahu.

Lihat semua troli & pulau dapur
Lihat semua troli & pulau dapur

Storan untuk dapur anda

Membina dapur idaman anda bukanlah satu pelaburan yang murah. Bagi kebanyakan orang, ianya juga adalah nadi kediaman. Maka sayanglah sekiranya dapur anda tidak tahan lasak dan mudah rosak. Di IKEA, dapur METOD kami datang bersama jaminan selama 25 tahun, jadi anda tidak perlu lagi risau dan boleh terus menikmatinya sejurus ianya tiba.

Lihat METOD

Lestarikan kehidupan seharian anda

Di IKEA, kami mengambil berat tentang bumi kita dan juga manusia. Berikut ialah beberapa produk yang diperbuat daripada bahan lestari atau yang boleh membantu anda menjadikan kehidupan seharian anda lebih lestari.

Pemasangan

Perkhidmatan profesional – di rumah atau di pejabat

Ketahui lebih lanjut

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Polisi pulangan 365 hari

Tak mengapa jika anda berubah fikiran

Ketahui lebih lanjut

Plan pembayaran ansuran

Bahagikan kos kepada 6, 12 atau 24 bulan

Ketahui lebih lanjut