Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Ambal, tikar & lantai

Perlukan ambal baharu untuk memperbaharui ruang anda?

Ambal ialah cara mudah lagi mampu milik untuk memberikan wajah baharu kepada setiap ruang di seluruh rumah anda.

Lihat semua ambal
Lihat semua ambal

Pembaharuan lantai luar yang mudah

Memperbaharui balkoni atau teres anda adalah mudah dengan geladak lantai seperti ini yang dapat dicantumkan sahaja. Anda akan berasa lebih selesa dan terdapat pelbagai pilihan untuk membantu anda mendapatkan wajah kegemaran anda.

Lihat semua lantai luar
Lihat semua lantai luar
ambal buatan tangan</a> kami. Dengan kerjasama pembekal di India dan Bangladesh, pusat tenunan yang dikawal atur telah ditubuhkan, menambah baik keadaan penenun pada banyak tahap.</p>","quote":"","cite":"","jobtitle":"","textAreaType":"text","textAreaLink":{"type":"page","url":"https://www.ikea.com/my/ms/this-is-ikea/community-engagement/menjalin-masa-depan-yang-lebih-baik-pub16ea801d"},"textAreaButtonLabel":"Ketahui selanjutnya","textAreaButtonIsPrimary":true,"imagelink":{"type":"page","url":"https://www.ikea.com/my/ms/this-is-ikea/community-engagement/menjalin-masa-depan-yang-lebih-baik-pub16ea801d"},"backgroundColor":{"type":"manual-color","value":"#8CB5CD"},"layout":"image-text-landscape"},"settings":{"locale":"ms-MY","siteBaseUrl":"https://www.ikea.com","siteFolder":"my/ms","productFragmentsEsiUrl":"https://www.ikea.com/my/ms","textDirection":"ltr"},"translations":{"ariaLabelOpenNew":"Buka dalam tab atau tetingkap baharu","quotationMarksOpen":"“","quotationMarksClose":"”"}}">

Mencari cara baharu

Pada 2010, IKEA telah memulakan inisiatif untuk menukar pengeluaran ambal buatan tangan kami. Dengan kerjasama pembekal di India dan Bangladesh, pusat tenunan yang dikawal atur telah ditubuhkan, menambah baik keadaan penenun pada banyak tahap.

Ketahui selanjutnya
Idea, petua dan inspirasi - semuanya dalam satu tempat

Idea, petua dan inspirasi - semuanya dalam satu tempat

Terokai idea untuk memulakan projek anda yang seterusnya, cari penyelesaian untuk cabaran perabot rumah dan lihat kandungan inspirasi dari rangkaian kami.

Klik untuk inspirasi

Lestarikan kehidupan seharian anda

Di IKEA, kami mengambil berat tentang bumi kita dan juga manusia. Berikut ialah beberapa produk yang diperbuat daripada bahan lestari atau yang boleh membantu anda menjadikan kehidupan seharian anda lebih lestari.

Pemasangan

Perkhidmatan profesional – di rumah atau di pejabat

Ketahui lebih lanjut

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Polisi pulangan 365 hari

Tak mengapa jika anda berubah fikiran

Ketahui lebih lanjut

Plan pembayaran ansuran

Bahagikan kos kepada 6, 12 atau 24 bulan

Ketahui lebih lanjut