Langkau ke kandungan utama
Langkau ke senarai produk

Perabot

Sofa yang selesa untuk saat-saat yang selesa

Tonton filem, nikmati berbual, tidur dengan bahagia atau tidak melakukan apa-apa di tempat yang paling nyaman, paling selesa: sofa anda. Tidak kira apa jua gaya atau ruang anda, terdapat banyak sofa untuk dipilih daripada rangkaian kami. Temui sofa impian anda di sini

Lihat semua sofa
Sofa KIVIK
sofa EKTORP
Ruang tamu dengan sofa VIMLE 3 tempat duduk berwarna kuning air, kusyen, dua alas dan meja kopi STOCKHOLM buatan venir kayu walnut.
Tiga kusyen diletakkan pada katil sofa LYCKSELE HÅVET. Alas berwarna merah jambu meliputinya. Fabrik nipis membingkaikan katil sofa.
Seorang lelaki sedang tidur sekejap pada sofa VISKAFORS 3 tempat duduk berwarna kuning air cerah dengan alas dan kusyen. Tumbuhan hijau yang besar di sebelah sofa.
Lihat semua sofa

Cipta ruang makan impian anda

Bina ruang makan yang selesa dengan perabot yang paling sesuai dengan rumah dan gaya hidup anda. Sama ada makan tengah hari yang cepat, makan malam bersama-sama keluarga atau berkumpul dengan rakan-rakan, jadikannya nyaman dan selesa dengan banyak pilihan dan gaya. Selamat menjamu selera!

Lihat perabot makan
Lihat perabot makan

Katil dan storan dalam satu

Kami amat menyukai perabot yang berfungsi lebih daripada satu tujuan, terutamanya apabila ianya memberikan storan tambahan! Lihat rangkaian katil berstoran kami, bukan hanya ianya memberikan anda tidur malam yang selesa, anda juga akan mendapat ruang tambahan yang berguna. Dan bonus hebat ialah anda tidak sekali-kali perlu memvakum di bawahnya!

Lihat katil dengan storan
Lihat katil dengan storan

Kerusi berlengan kegemaran anda

Tempat yang sempurna untuk membaca, mendengar muzik dan tidur sekejap yang tidak dirancang! 

Lihat semua kerusi berlengan & chaise lounge
Ruang tamu dengan kerusi berlengan POANG
Ruang tamu berangin dengan kerusi kepak STRANDMON berwarna semula jadi dan bangku kaki, lampu lantai, rak buku dan tumbuhan pada belebas.
Lihat semua kerusi berlengan & chaise lounge

Pemasangan

Perkhidmatan profesional – di rumah atau di pejabat

Ketahui lebih lanjut

Perancangan dan perundingan

Nasihat peribadi daripada pakar

Ketahui lebih lanjut

Polisi pulangan 365 hari

Tak mengapa jika anda berubah fikiran

Ketahui lebih lanjut

Plan pembayaran ansuran

Bahagikan kos kepada 6, 12 atau 24 bulan

Ketahui lebih lanjut