Langkau ke kandungan utama

Apa yang baharu dalam rangkaian produk IKEA

Tahun Arnab melabuhkan tirai, Tahun Naga mengorak langkah

Sambut Tahun Baharu Cina dengan bergaya dan terima tuah naga dengan koleksi aksesori kediaman FÖSSTA. Cantik dan praktikal dengan sentuhan yang menawan, FÖSSTA menggabungkan masa lalu dengan masa kini dengan sempurna.

Terokai koleksi FÖSSTA
Terokai koleksi FÖSSTA

Ruang tamu anda kelihatan segar semula – selesai dalam sehari

Ceriakan ruang tamu anda dengan pantas menggunakan poster BILD yang menarik perhatian, kabinet pintu kaca MOSSJÖN, kerusi berlengan HERRÅKRA dan sarung kusyen BÅTSPINNARE. Segar, mudah, selesai!

Lihat lebih banyak inspirasi ruang tamu
Video: Dua poster BILD digabungkan sebagai potret wanita anggun berlatarbelakangkan warna batu permata yang berjalur-jalur.
Kerusi berlengan HERRÅKRA berwarna Diseröd kuning gelap dan kerusi berlengan yang sepadan berwarna Vissle kelabu terletak di atas pentas di ruang studio.
Dua poster BILD yang menggambarkan potret wanita anggun terletak berlatarbelakangkan warna batu permata yang berjalur-jalur di ruang studio.
Kerusi berlengan HERRÅKRA terletak dekat dengan dua kabinet pintu kaca MOSSJÖN. Vas RÄFFELBJÖRK dan PÅDRAG terletak di dalam kabinet itu.
Sarung kusyen BÅTSPINNARE bersandar pada sarung kusyen TANDMOTT, SANELA dan VALLKRASSING di atas chaise longue SÖDERHAMN.
Lihat lebih banyak inspirasi ruang tamu
Koleksi DAKSJUS

Mulakan projek tanaman

Terasa ingin berkebun? Terokai koleksi DAKSJUS baharu kami yang menampilkan pelbagai barangan dari pasu dan rak pokok hinggalah ke aksesori vas.

Terokai koleksi DAKSJUS
Kerusi pusing berlengan DYVLINGE berwarna hitam terletak di atas lantai berjubin berwarna hijau dan hitam. Di atas tempat duduknya terdapat gagang telefon putar.

Ia berpusing semula!

Apabila kerusi berlengan MILA diperkenalkan pada tahun 1967, dengan cepat ia menjadi kejayaan besar. Pengembaliannya sebagai DYVLINGE berwarna hijau dan hitam, kerusi berlengan antitekanan ini sekarang boleh berpusing dengan lebih kukuh lagi dengan kaki tambahan untuk kestabilan

Lihat koleksi Nytillverkad

Versi baharu bilik tidur anda

Jadikan bilik tidur anda bergaya baharu – gabungkannya dengan koleksi KLIPPNEJLIKA, rak buku BILLY dalam edisi terhad berwarna hitam-biru serta beg dan bekas storan SÄCKKÄRRA corak grafik.

Lihat lebih banyak inspirasi bilik tidur
Rak buku BILLY berwarna hitam-biru terletak di belakang katil siang. Di atas katil itu terdapat kelengkapan tidur KLIPPNEJLIKA. Bekas storan SÄCKKÄRRA pula di sebelahnya.
Tiga sarung kusyen KLIPPNEJLIKA berwarna biru gelap/beraneka warna terletak di penjuru platform di ruang studio berwarna kuning air.
Dua rak buku BILLY berwarna hitam-biru terletak di penjuru bilik berwarna kuning air. Buku, kotak storan dan vas memenuhi para-para.
Langsir KLIPPNEJILKA tergantung di belakang palang yang mempunyai kelengkapan tidur KLIPPNEJLIKA padanya. Sarung kusyen KLIPPNEJLKA terletak di atas meja berdekatan.
Dua bekas storan SÄCKKÄRRA dan satu bekas tidak berlipat yang sepadan terletak di atas meja bulat berwarna biru di ruang studio berwarna biru.
Lihat lebih banyak inspirasi bilik tidur